Előétel: tojáskrém

10 tojást keményre főztem megpucoltam, összetörtem villával, adtam hozzá vajat, tejfölt, mustárt, sót, borsot, majd botmixxerrel adtam neki, amíg szép sima nem lett. Ja és kis curryt is tettem bele.

Padlizsánkrém:ezt nem írom le úgyis mindeki tudja

Mogyoróvajas csirke:

200 gr mogyoróvaj (mogyoródarabok nélkül)

400ml víz

2 gerezd fokhagyma

4 teáskanál barnacukor

4 kanál szojaszósz

3 kanál citromlé

2 kanál tejszin (nem muszaj)

4 kanál tabasco vagy sambal szosz (én azt a csiliszószt használtam, amit a cullinarisban lehet kapni, kupakja több színű lehet, az enyém piros)

Tedd bele a mogyorovajat es a vizet egy tálba and kevergesd forrásig, de ne forrjon. (nagyon sokáig kell kevergetve főzni, hogy besűrűsödjön picit)

vedd le a tűzrol es tegyel bele minden mast

es ha túl sűrű, tegyél meg hozza vizet

tedd bele a csriket 1 nappal elotte  a sambal v tabasco szoszba allni, akkor jo fuszeres lesz, adhatsz hozza fokhagymat is

olajban megsutod a bepacolt csirket és összekevered a szósszal. Vegáknak tofuból is lehet, én szójakockából csináltam.

Köretnek vettem elősütöt sültkrumplit és csá, meg brokkolit pároltam. Szerintem fincsi volt íg együtt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a végeredmény:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsillagok.blog.hu/api/trackback/id/tr841509614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gretocs 2009.11.09. 16:52:28

Köszönöm a fotókat, bárki is tette fel:)
süti beállítások módosítása