Szezonnyitó

2009.03.30. 09:07

 

Kicsit nyomasztóan indult a reggel számomra. Borús volt és ugye 6:20-kor ismét sötét, cserébe az esti hosszabb napfényért - ráadásul épp pisztrángra halásztunk megboldogult Lujzi kutyámmal valami hidegvízű tiszta patakban mikor ébresztett a telefonom.

Aztán hamar bevillant, hogy tegnap, miután a csepergő eső ellenére nagyon jól esett a bringázás, elhatároztam, hogy hétfőtől biciklire pattanok és ezzel megnyitom a „bringával munkába” szezonom. Ez felvillanyozott, végre nem zsebemben jegyet szorongatva, a hetes buszra préselődve kellett munkába jönni, hallgatva a „-Menjenek már beljebb!…- De hová?” típusú reggeli vitákat, hanem agyat kiszellőztetve – najó és szmogot beszippantva – , vigyorogva, jó érzéssel.

Ja, és azt is észrevettem, hogy ilyenkor jókat lehet gondolkodni is…lehet, hogy ezt is megöli a reggeli tömegközlekedés? A már-már intim közelségbe kerülő emberek gyűrűjében én ezt is elfelejtek, vagy csak tudat alatt attól félek, hogy a túlzott közelségben valaki belelát gyilkos gondolataimba:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsillagok.blog.hu/api/trackback/id/tr201034587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2009.03.30. 14:44:43

ez tök jó, meg is nézem mi van a rózsaszín biciglimmel, mer végre nem mondhatom azt, hogy messze dolgozom nyenyenye.

csillike 2009.03.30. 15:56:00

@kezike: csak nem egy 'fibi' féle rózsaszín bicikli, rózsaszín csüngőkkel?:-) olyan nekem is kell!!

rekula 2009.03.30. 16:57:41

húú szombaton mi is bringáztunk és bringázni jó! Ma attól féltem esni fog ezért bkv-ztam de nyilván nem esik:)
elő a bringákkal, kötelező jelleggel!! És éljen Csicsi első postja!!!

gretocs 2009.04.02. 23:11:41

@rekula: nem lehet kötelező, mer nekem nincs. és nem is lesz:(
süti beállítások módosítása