2/2. kicsicsillaglakoma

2009.04.02. 21:01

 Előétel:

Olasz paradicsomleves (hagyma, kalifornia paprika, fokhagyma, sűrített pari, paradicsomkonzerv, leveskocka, friss PETREZSELYEM, oregánó, só, bors)

Szupereccerű. 1 hagymát apróravágsz és olívaoljaon megpirítod. Majd az apróra vágott kalifornia paprikát és az fokhagymát hozzáadod. Kicsit kevergeted, pirítgatod, aztán hozzányomod a parikonzit, meg a sűrítményt. én azzal is kevergettem, majd felöntöttem kb 1 l vízzel. A vízbe nyomkodtam 2 leveskockát, szerintem tökmindegy milyet én húslevessel csináltam, meg erőlevessel. Szal hozzányomod, majd bele a PETREZSELYMET és az oregánót apróra vágva, só bors és csá. Nem kell sokáig főzni, felforr és pár perc. Én várok kicsit míg langyos lesz és botmixerrel összemixelem. Sajttal, pirítóssal tálalom. Ja és lehet bele tésztát is főzni, de szerintem felesleges.

 

Aztán jött a PETREZSELYMES tészta:

40 dkg petrezselyem kell hozzás és ez NEM VICC, meg kell hozzá ricotta, tészta, pár gerezd fokhagyma, olívaolaj, só, bor, szerecsendió, citrom, parmezán

olívaolajon megfuttatod a pár gerezd fokhagymát, majd hozzáadod a petrezselyem3/4-és és párolod. Ha kész akkor a ricottával összeturmixolod. Megfűszerezed, hozzáteszed a sajtot, belereszeled a citrom héját és kész. ebbe a cuccba kell beleforgatni a tésztát. a tetejére maradék petrezselyem. 

Szerintem fincsi volt.

És a desszert a répatorta:

de ezt majd holnap.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsillagok.blog.hu/api/trackback/id/tr201042599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása