Zsiri a dottornál

2009.04.17. 16:14

pfűűűű gyerekek
hát ellenségemnek se kívánnám a mai, szopó-nyaló -várakozós öregasszony morcogós napot

fásszom kivan a egészségüggyel...
nna szóval reggel: körzeti orvos:  millio szipirtyó  (ott lehetett volna csak igazán nagy gréka nyugger buli...  hmmm)

aztán  arcüreg röntgen (asse tudtam van ilyen)
nna itt felfektettek hasra egy geci nagy asztalra, állon támaszkodva, nyitott szájjal, mert alulról "fotóztak"... pfűűű a büdösmindenit mondom a dokinőnek, "már csak egy citrom hiányzott a számból", mert kb. úgy néztem ki, mint egy kibaszott rántott harcsa  :)))
ja és ki kellett venni a csatokat a hajamból, ergo széthullott a hajam, dokinő lement hídba... fúúúúúúúú ez mind az enyém? -kérdi szegény "vidéki"- gondoltam magamba :)))
na ez a dózis sugár gyerekek kééész, egy hétig fogok világítani tőle, Sziszi jó lennék bringalámpának most :)))

aztán jött a neurológusNŐ, mint egy Yeti basszátok meg,akkora állat volt  kb. 180 magas, és nem vékony!!!!  még jó, hogy nem riadtam halálra és menekültem el, mint a Dr. bubóba ursula kiköpött olyan volt, rögtön rosszabbul lettem, a tudat, hogy ehhez kell bemennem, hát nem lettem vidám  (amúgy rendes volt, de látta a szememben a riadt kisegeret és nem ordított, tudta, hogy félnék picit....:))) )
a nap végét lezártam egy nőgyógyásszal, ha már otthon vagyok- gondoltam nézzem be ő is a testembe

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsillagok.blog.hu/api/trackback/id/tr491071097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása