Réka identitása

2009.05.20. 11:00

Tegnap este a kurvajól sikerült újabb gasztro megmozdulásom megkóstolása után felöltöztem, ittunk egy pohár tokaji bort még egy cigi mellett, és nekivágtunk az éjszakának. Akkor világosodtam meg - na nem először-, szóval hogy engem a legjobban általában a főzés és az öltözködés/fesön/sztájl, akármi érdekel. Ezért én ezt a vonalat fogom képviselni a blogon, és akkor nem lesz egysíkú. Lesznek fotók rólam - hogy Gréti kikészüljön-, meg innenonnan is. Ja és ha olyan telefonom lenne, ami tud jól netezni akkor tegnap éjjel feltettem volna mindenhová azt a mondatot, hogy én szeretek sokat inni és sokat cigizni egyszerre. Hát ez van.

Csók mindenki, indul az új időszámítás.

Szerző: rekula

1 komment

Címkék: kaja divat

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicsillagok.blog.hu/api/trackback/id/tr401133078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gretocs 2009.05.20. 14:01:15

Réka ennek őszintén örülök. Azt hiszem én is ebbe tudom majd a legjobban beszálni a magam szolidan elegáns stílusával:)hehe
süti beállítások módosítása